| Christmas Challenge Trophy 2010 Dalfsen |
|
|
|
| Geschreven door Gidi Bullens |
|
Afgelopen weekend was in Dalfsen weer de Christmas Challenge Trophy. Ook hier was DSV-Boutakn natuurlijk weer van de partij. Met een sfeervolle en enthousiaste presentatie van Henk Peter Vos en onder het toeziend oog van "onze" Thérèse, hebben de volgende paren meegedaan: Zondag: Hoofdklasse: Rob en Vera - Na een goede eerste ronde waarbij ze direct doorgeplaatst waren naar de halve finale, vond het jury het uiteindelijk toch niet goed genoeg voor de finale. Wel een goede opsteker voor de komende wedstrijden! Zaterdag: Hier was ik zelf niet bij, dus som ik allen de resultaten op: Senioren III hoofdklasse: Frits en Joke - 8-ste plaats Alle paren van harte gefeliciteerd met jullie resultaten! Aanvulling Cees (24-12-2010)Christmas Challenge Trophy.
Dank voor het vermelden Gidi van de uitslagen van onze DSV’ers Graag vermeld ik ook nog even de mensen die wel met ons werken, maar niet voor onze DSV dansen… Professionals standaard zaterdag: alle 1e plaatsen: Rolf en Inez van der Laan. A-klasse standaard zondag: 1. Sander Kampert / Milou van Grunsven Hoofdklasse standaard zondag: 8. Kurt Findhammer / Elianne Verbiest D-klasse standaard zondag: 1. Oscar Kerssens / Nicole van den Hoogenhof C-klasse standaard zondag: 9. Bryan Kroon / Marlous Beyer B-klasse standaard zondag: 5. Roel Findhammer / Lauren van der Veldt
PS: Ook de schrijver van dit artikel heeft meegedanst, maar het resultaat was eigenlijk niet om over naar huis te schrijven. Voor diegenen die het toch willen weten, klik dan maar op "lees meer"...
B-klasse: Gidi en Gerrie - 14-de van de 15....
|